Coming home! - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Jessica - WaarBenJij.nu Coming home! - Reisverslag uit Castelldefels, Spanje van Jessica - WaarBenJij.nu

Coming home!

Door: Jssc

Blijf op de hoogte en volg Jessica

19 September 2010 | Spanje, Castelldefels

Hola, guapas y guapos

Hier een heel kort maar leuk berichtje van mij..


Good news, good news!
I´m coming home! (nee nog niet definitief)
Vanmorgen heb ik mijn vlucht geboekt zodat ik 23 december naar huis kan komen tot 7 januari!

Hoop jullie allemaal te kunnen zien!
Het aftellen kan beginnen ;).

Daarna is het nog even afwachten tot hoe lang ik hier in Spanje blijf,
maar zodra ik dat weet laat ik het natuurlijk weten.
Tot nu toe blijft het ongeveer mei/juni dus niet juli.


Abrazo y besos, Jessica

  • 19 September 2010 - 15:42

    Papa:

    Wat een verassing dat je naar huis komt, leuk zeg welk hotel zit je kom ik je opzoeken....

    Hahahahaha

    Papsie

  • 19 September 2010 - 15:44

    Annemieke:

    Jeeeeeeuj fijn zeg! Gaan we meeten dan:)?!!!

  • 19 September 2010 - 16:08

    Chris:

    Dus geen zonnige kerst maar mogelijk of wit of regenachtig voor jou ;)

    kan je ff familie gaan opzoeken en kerst met hen vieren

    goed bezig jij ;)

    xx

  • 19 September 2010 - 16:09

    Jessica :

    Chris, hier is ook geen zon in de winter! Dan zou je richting Alicante moeten gaan hoorde ik ;)!

    Heb nu al zin om naar mn familie en vrienden toe te gaan!

    xx

  • 19 September 2010 - 17:08

    Marlieke:

    Hee lievste Vtols,

    Super zeg dat je voor even naar ons kikkerlandje toekomt! Hopelijk kunnen we elkaar dan eventjes zien..!!?
    Veel plezier daar nog en tot snel!

    Kusjes xx [L]!

  • 19 September 2010 - 18:15

    Silvia:

    Wat een fijn vooruitzicht dat je twee weken deze kant op komt,even lekker dat thuis gevoel,en lekkere dikke knuffels kunnen geven/krijgen!Jippie!

  • 19 September 2010 - 22:00

    Janet:

    Wat fijn Jessica dat je binnenkort deze kant uit komt!! Dan heb je weer iets om naar uit te kijken en wij natuurlijk ook!!
    Lieve groetjes (ook van Henry en Silas),

    Janet

  • 24 September 2010 - 11:26

    Papsie:

    Leuk hee, krijg je straks nog bezoek van je nichtje, voor zoon zeven dagen, breekt de tijd lekker weer en daarna hier heen voor de feestdagen, gezellie allemaal.

    papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castelldefels

Jessica

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 21954

Voorgaande reizen:

21 November 2017 - 05 December 2017

Rondreis Thailand

05 Juli 2010 - 04 Februari 2011

Au pair in Castelldefels

Landen bezocht: